Sunday, February 21, 2010

3D蛋糕 @ The Violet Cake Shop

Type: Desserts 食甜o野


蛋糕大家就食得多喇﹐今次同大家介紹下 The Violet Cake Shop 的立體蛋糕。


Address: Located in Markham, pickup in Markham or Mississauga, delivery can be arranged at a minimal charge
E-mail: thevioletcakeshop@yahoo.com
Website: thevioletcakeshop.webs.com
Facebook: The Violet Cake Shop


愛車的朋友生日﹐女朋友為他訂了超靚的生日蛋糕。




車子是平放在灰色的大底板上的﹐師傅用四塊藏在輪胎背後的小木頭架起鋁紙盤﹐然後將車身蛋糕放在上面。車牌上寫了朋友的名字﹐車頭蓋部份微微突起﹐像極了真車的線條。車身線條齊備不特止﹐連車身手柄﹐細緻如倒後鏡也有上色! 車尾部份細節如車子型號﹐死氣喉﹐車尾燈也交足功課﹐嘆為觀止。


雖然好唔捨得﹐但係最後都係決定切開黎食。於是朋友把Z4變成開蓬版。




而這些餅﹐就通常也好看不好吃。驚喜地﹐這個餅還算相當好吃﹐沒一般餅的鬆軟﹐但帶有很香的奶和蛋味。


順道送多個大統華搞笑餅比大家。係咪一樣甘搞o野呢? 不過呢個就平好多。在 Steeles/Warden T&T 有售。







虛竹. [+]


1 comment:

  1. 好靚的3D cake~~~~我妹妹生日時也有一個Babie 3D cake呢~~~但沒那架車子細緻~~~ bau

    ReplyDelete