Sunday, December 6, 2009

Vegetarian sashimi?




素聞千里 Joe Yee Vegetarian Cuisine

Type: Japanese, Vegetarian

Address: Unit 17-18, 9688 Leslie Street, Richmond Hill (S of Major Mackenzie and W of Leslie) Map

Phone: (905) 884-6882

Hours: 11am to 9pm daily

Price: Casual saver/Casual dining [$10-25/person]

Tasty gauge: 7.9/10

Service rating: 7.8/10

Environment rating: 7.4/10





餐店內觀



素聞千里可能係多倫多唯一一間日式素食店。



素魚生壽司拼盤



係咪同平時D魚生壽司船一樣樣呢? 分別係﹐呢隻船﹐全部都係素食。無錯﹐連D魚生都係!!! 我們點的是Party Tray A, $32cdn.



成隻船﹐最好味o既係蟹柳﹐同真蟹柳o既味﹐基本上係完全一樣。其次係壽司卷﹐牛油果同青瓜新鮮就唔洗講﹐加上材料同飯o既份量剛剛好﹐係好好味o既壽司。不過D三文魚生同吞拿魚生就好睇唔好食﹐無乜味。不過如果你想滿足下你o既好奇心﹐都幾好玩o既!



熱火山卷 [Volcano Roll]

熱火山卷係辣沙律味﹐我以為會著火﹐呢個無﹐有D失望﹐不過都幾好食。


木瓜雪耳糖水

最後仲有甜品送。


不得不提﹐素聞千里除o左有日式素食之外﹐餐牌上亦有平常的中式素食﹐而且質量一樣好。價錢在七至十元之間一碟。含蛋的菜式亦有記號提示。

No comments:

Post a Comment